dissabte, 16 d’octubre del 2010

Per fi s'han acabat els parcials!!

Hola a tothom!!!

Per fi ja s'ha acabat la setmana dels exàmens parcials. Els exàmens han anat en general bé (alguns més bé que d'altres) però han sigut uns dies bastant estressants. Cada dia ja desde fa uns 10 dies estudiant una mica en plan època d'exàmens i a més teníem classes pel mig... i bueno bastant no parar. Però ara ja estàaaa!!

El fred ja s'ha instal·lat definitivament (la setmana anterior encara va fer una mica bo) i els dies comencen a ser molt molt curts. Et lleves i és de nit, tornes a casa i gairebé també. uufff

Ahir vaig tenir el primer incident amb algú a la ciutat (i espero no tenir-ne gaires). Vaig anar un petit concert amb el Nelson i uns amics seus. Lo normal, veus una mica i tornem a casa en bici per evitar d'agafar el cotxe. De sobte veig que una moto vol girar però nosaltres ja estàvem passant pel pas de zebra i wnuu... en principi cap problema. 20 segons després la mateixa moto puja a la vorera, em segueix i jo m'aturo perquè m'ha "acorralat". Em comença a dir "Però què m'has dit? Què m'has dit? " I jo flipant. "Sí, m'has dit pédé" (gay despectivament en francès). Arriba el Nelson, però què dius tu!! No t'hem dit res. 5 segons després arriba un camió de la poli i 4 policies. "Què ha passat??" Explico una mica i fan la prova d'alcoholèmia al Nelson i a l'altre tiu (ull viu, no a mi que era una mica l'implicada en el problema). Els polis per sort ja sabien què haviat passat i de qui era el problema; crec que estaven just d'arrera. Així que el tiu de la moto dóna positiu, el Nelson "negatiu" (o va bufar malament o van dir que estava al límit). En fi, que diuen que marxem i es queden amb el tiu i l'entren al cotxe deixant la moto allà pel mig. El tiu buscant problemes, doncs espero que hagi passat bona nit a la comissaria!!

En fi, aventuretes que espero que no passin gaire sovint.

Ja us aniré explicant i ara uns dies de descans!!!!!!

3 comentaris:

  1. Buff!! dons si, esperem que hagi passat una bona nit a comissaria, a veure si se li passen les ganes de fer merder...

    Ja diras quan tinguis les notes com han anat els examens vale?? molta sort (tot i que t'ho hauria d'aver dit abans dels examens... :P )

    Molts petons Martetaaa!!

    ResponElimina
  2. Buff, flipa amb es tio, no?

    Quins collons té sa gent.

    ResponElimina
  3. !!!
    vaia que xungu! i que bé que hi era la poli per allà aprop...

    weno, això és que ja et defenses prou bé en frnacés ;)

    marta molts petons!!!

    ResponElimina