dilluns, 15 de novembre del 2010

Entre gotes d'aigua i marejades... Planejant assassinar la mala sort.

Hola a totes/tots.
Com anau? Com va tot? Això últimament està poc animat.

"¡Bueno, seré breve!" Desprès del pont del pilar, hi ha hagut uns caps de setmana que han set una mica rotllos.
Els dos primers (16-17 i 23-24 d'octubre) vam tenir intents fracassats de fer submarinisme. Es va planejar dos excursions, una cancel·lada per mal temps i el següent cap de setmana perquè no teníem ningú que ens portés en cotxe fins el lloc d'immersió. En lloc d'això, vaig sortir. Un dia a prendre alguna cosa per l'ovella negra, l'altra dia a un concert d'un grup a Sidecar, un altra dia a s'altra ovella negra i poca cosa més. Recordo un dia que vam intentar entrar a Opium i no ens van deixar perquè havies de tenir més de 23 ANYS!! Bé, no hi va haver res especial però per lo menys vaig sortir.
El tercer cap de setmana, per tots sants, vam tornar a intentar fer immersió. Aquesta vegada tot anava bé, plovia un poc però no feia vent, tot organitzat, tot es material alquilat (23€), etc. Tot anava bé fins que vam ser a 30 m de sa costa. Les onades passaven per damunt ses roques. Simplement hi havia mala mar, no esperada tampoc pels del centre d'immersió. "En fin", després de perdre diners i 1 h 30' que es tarda en anar i tornar, vam tornar a casa a aprofitar es dia. Ja no recordo si vaig sortir, crec que sí.... :S Es dia següent vaig fer un dinar a casa amb es meu germà i sa seva novia.

Cap de setmana del 6-7 de novembre.... No ho recordo. Sé que teníem una excursió el meu germà i jo planejada. Volíem anar a Montserrat a fer senderisme i visita cultural. Però com suposareu no tot va anar com esperàvem, vent sa meua bona sort en planejar coses. Hi va haver vaga dels ferrocarrils. Així que ens vam quedar a casa calents.
I per fi, aquest cap de setmana (12-13). Tenia pensat anar a passar un Sant Albert com tots els altres. Crec que sobren explicacions. Però vaig anar a imprimir les entrades a un caixer de caixa Madrid just abans i.... a que no ho endevineu? Se'm va quedar la targeta del banc encallada i vaig perdre 2 hores parlant amb operadors de telèfon per aconseguir les entrades. "No pidan detalles por favor". Vaig anar a sa Quimifarra i encara que faltava (faltàveu) molta gent, va estar prou bé. Dissabte vaig anar al concert de les entrades famoses. Es concert va ser la polla! Vaig gravar un vídeo just en bon moment:
A la nit, vaig tornar a sortir fins tard.

I ja està. Em fan mal ses mans de tant d'escriure. Potser m'enrotllo massa...

Parlant de sa uni tot segueix igual. Ja he començat pràctiques, ja sabeu: molta feina. I pes pis, doncs bé. Ja que parlau de menjar, estic fent floritures noves últimament. Ses fotos són coses que, encara que paregui mentida, he fet jo.


1 comentari:

  1. Eiiiii!!! Ola Lluis!! dons vaia sort que tens amb el submarinisme...a veure si a partir d'ara canvia una miqueta...

    Els menjars fan bona pinta pero...estaven bons?? jejeje

    Petons!! i a veure si el proper cap de setmana tens mes sort ^.^

    ResponElimina