divendres, 26 de novembre del 2010

Després de molt de temps....

Hola a tothom!!!!!

Avui he dit... Això ja no pot esperar més. Així que trec una mica de temps per escriure al blog que això no pot ser!!!

Avui ha sigut l'últim dia ja de classes del màster (la part teòrica). Què fort i com passa el temps de ràpid!! Durant aquestes últimes no sé quantes setmanes he anat de cul i ara només em quedaran ja 3 setmanes per anar-ho. Però miro la part positiva, clar!!! La gran gran GRAN recompensa d'un Nadal com Déu mana. Sí... després de 4 anys :) :) :) amb temps per anar a mirar regals, quedar amb els amics (que fa temps que no veig), estar amb la família, menjar molts bombons i torrons, no fer res.... Uuuu només pensar-ho se'm fa la boca aigua.

En fi, la setmana que ve tinc dues presentacions orals on ens poden fer preguntes de tota mena... així que fa una mica de iuiu. I als 10 dies els exàmens finals.

Per la resta, tot va bé; tot i que com us podeu imaginar, no tinc gaire temps. Vaig anar a passar un cap de setmana a una estació d'esquí... no anàvem amb la idea d'esquiar però igualment va ser una pena que no hi hagués neu a l'estació. Després vam anar a fer una excursió per la muntanya amb un huevo de neu i wnuuu... les muntanyes són increïbles amb la neu i el sol.

També vaig anar a veure un partit de rugby (Toulouse-Bourgoin). Va estar molt bé. Era un ambient totalment diferent del futbol i va ser molt interessant veure-ho en directe.

Avui ha sigut el primer dia que ha nevat a grenoble. Pel matí hi ha hagut una tempesta de neu impressionant, amb un huevo de vent. Ha durat més o menys dues hores (Res comparable amb la nevada de l'any passat a barcelona ;) ;) ) i la neu no s'ha quedat a l'esfalt. Ara sí, totes les petites muntanyetes del costat, sí que estaven nevades i és super xulo (també és molt xulo el fred que fa...). Ara sí, després de la tempesta encara he anat a la uni en bici. En teoria, aquesta nit ha de nevar més i el finde encara més (estarem a -8ºC o cosa així; la mínima clar).

En fi, de moment això és tot... Espero que tot us vaig súper béee i cuideu-vos!!!

Petonets to everybody

4 comentaris:

  1. Que guai Marta!! que nevi i fagi fred es una putada, pero es tan diferent del que estem acostumats que, com a minim a mi, em fa molta ilusio :P
    Aqui ara mateix esta fent la primera nevada (com a minim la que he vist jo, que un dia va nevar 5 min i no men vaig enterar), i hem arribat a -6graus, tot i que jo no he sortit al carrer amb menys de -2.
    Marta, ens hem de trobar (i quan dic Marta em refereixo a tots vosaltres tambe!)per anar un dia a visitar les paradetes de nadal, i menjar una xocolata calenta amb xurros o algo aixi pel centre, u trobo taan a faltar!!!
    Molts petons a tots, i els que passem fred, aprofitem, que d'aqui poc tornarem a passar caloreta a BCN! ^.^

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Hola Maria!!!

    Jo també tinc moltes ganes de veure-us a tots!!! Hem d'organitzar algo xulo a fer.

    Per cert, tu després de Nadal tornes a Holanda, no? Ara tinc un lapsus...

    Un petoooooo

    ResponElimina
  4. Hola!! si, torno durant un mes i mig. Estic intentant que m'allarguin un mes el conveni per estar fent alguna cosa durant el gener, i despres suposo que els primers dies de febrer aprofitarem per fer una visita de tot el que ens quedi d'Holanda i els voltants ^.^
    Pero primer nadal, jo vinc a Bcn el 24 i marxo el 2, aixi que tinc uns quants dies :D

    Per cert, molta sort pels examens!!! i les presentacions!!

    Petons a tots!!!!

    ResponElimina