dimecres, 8 de desembre del 2010

Al final no ha set tan terrible...



Hola nois/es;

Com va tot? Com que no vam poder anar a Copenhague, vam arreglar es pont per una altra banda i vam decidir fer cosetes. La veritat és que només hem passat dos dies fora però bé, ha estat guay! La veritat és que al final ha anat força bé.
Resumint, vaig aconseguir anar a Montserrat a passar el dia!!! Va estar molt bé, tot allò és molt xulu. Això sí, després de una caminada de quasi 3 hores barda amunt i estar tot es dia per allí vam acabar destrossats.
A part, avui, dimecres, hem anat 3 del pis i parella d'una as mercat medieval de Vic. Així que guay. Hem vingut carregats de fuets i formatges... :P
La resta del temps he estat per casa fent alguna cosa de feina i vaig sortir a la nit una mica amb es amics i poca cosa més.

Ja veieu, no ha set tan terrible.

Un salut a tots!!!

PD: Tinc més fotos as facebook, en un àlbum que es diu Pont de la Constitució

3 comentaris:

  1. Eiii! me n'alegro que al final t'ho passessis be! io vui anar algun dia al mercat medieval aquest, ja mirare les fotos a veure que tal!

    Petoons!

    ResponElimina
  2. WA! fuet! formatge! no men en parlis! com añoro menjar un bon manchegooooo!!!aaaaargh!

    ResponElimina
  3. Nani, has de fer com jo, que cada cop que vaig a Bcn o em ve a visitar algu demano provisions de menjar de casa! XD sobretot pernil, fuet i llangonissa! (i despres de nadal torrons, polvorons i neules :D )

    ResponElimina